Gotowa skrzynia z zamontowanym Focal 27KX. Bez uszczerbku utraty miejsca w bagazniku.
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Laczymy wczesniej przygotowane okregi i skrzynie tak, by dolegaly scisle do siebie bez zadnych dziur. Wnetrze najlepiej potem wyzywicowac dokladnie dla uszczelnienia.
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Gotowa skrzynia po zywicowaniu i wyjeciu z kola zapasowego. Doradzam nalozenia kilku warst zywicy dla wzmocnienia calej konstrukcji.
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Na tasme trzeba dokleic cos gladkiego , np. folie by skrzynia po zywicowaniu latwo sie wysunela.
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Maskujemy wnetrze kola tak by uzyskac w miare gladki ksztalt by potem moc latwo wysunac skrzynie.
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Do wnetrza kola mocujemy 2 kawalki drwena zamontowane bezposrednio do nadwozia. Do nich przykrecimy skrzynie na suba.
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Obydwa okregi kleimy razem i dodatkowo skrecamy wkretami, ma byc stabilnie!
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Czrny okrag to gorna warstwa zas jasny to okrag ktory bedzie przymocowany od spodu czarnego do jego wzomcnienia gdyz sub wazy swoje
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Wycinamy gorna warstwe z MDF na ktorej spocznie sub
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Oryginalne kolo zapasowe w bagazniku posluzy jako miejsce umieszczenia suba
29.11.2009 0 0
29.11.2009 0 0
Ta strona korzysta z plików cookie. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z Polityką Prywatności.